Nadchodzące wydarzenia:

W najbliższym czasie nie ma żadnych wydarzeń.

Nowi użytkownicy

Alternator w mk2 / mk2 FL - wykonanie osłony [Denus]

Jak wiadomo jakiś czas temu kupiłem osłonę altka. Długo myślałem, kombinowałem i przymierzałem jak ja zainstalować. Owszem nowo zakupiona osłona jest dłuższa, ale o dziwo w kierunku przodu auta. Big smile

Nie wiem co ona ma tam osłaniać, może chłodnicę. Nie wiem co za geniusz ja zaprojektował.

Jak widać, zakupiona osłona w tylnej części jest kształtem taka sama, jak ta fabryczna.

Postanowiłem sie jej pozbyć, dałem zakupiona osłonę kumplowi. Ma on PII Sportinga, sprowadzanego z zachodu no i nie ma w nim żadnej osłony.
Tak wygląda altek bez żadnej osłony od strony prawego kola.


Skoro już miałem wyjęta fabryczna osłonę, to postanowiłem zrobić jakąś osłonę własnej konstrukcji. Jako materiał na nią wykorzystałem stare tylne zakole z CC.

Wyciąłem z niego kawałek materiału, odpowiednio go ukształtowałem i dopasowałem tak aby dal się demontować do fabrycznej osłony.
Jak zwykle niezbędna okazała się opalarka, tak jak przy tylnych zakolach

Po odpowiednim dopasowaniu tego kawałka tworzywa, zmontowałem go z fabryczna osłoną.

Całość zamontowałem w samochodzie, dopasowując na gorąco nowy fragment osłony, tak aby nie dotykał to altka i aby nie wibrował.



A tak wygląda już całość po zmontowaniu wszystkiego, łącznie z osłoną pod silnikiem.



Teraz pozostaje poczekać na kałuże i po testować nowa osłonę

Your rating: Brak Average: 2.8 (4 votes)