Nadchodzące wydarzenia:

W najbliższym czasie nie ma żadnych wydarzeń.

Nowi użytkownicy

Pompa paliwa w mk2 / mk2 FL - wyłącznik pompy [CityMatic]

Witam serdecznie.
Jako, że i ja dosc długo jeżdżę na LPG, a moja pompka cały czas pracowała, a każde próby jej odłaczenia powodowały wczytywanie dziwnych błędów by potem unieruchomic silnik postanowiłem cos z tym zrobic. Po wielu próbach różnego typu układów,zastepujących i imitujących pompkę przeczytałm artykuł o bezpieczenstwie układów paliwowych podczas wypadków i cos mnie olsniło. Testy przeprowadziłem na Fiacie Panda(najnowsze oprogramowanie Body-compa i zdał egzamin wiec postanowiłem prznies to do Punto 2.

Wszystkim znany jest układ bezwładnosciowy,który w wypadku i zadziałania dużej siły bezwładnosciowej powoduje odciecie zasilania pompy paliwa.Dosłownie jest to odłaczenie masy dla zasilania pompki paliwa(przewód fioletowy)to podsuneło mi pomysł zainstalowania własnie tam przekaznika odłaczajacego zasilanie i tak powstał układ który postaram sie przybliżyc i namówic wszystkich na skorzystanie z tego pomysłu i ochronienie tego elementu przed bezsensowną pracą,a tym samym przed awarią.

Do wykonania potrzeba jest ok 2m przewodu o=2,5mm oraz 4 koncówki męskie i jedna damsko męska-kablowa do instalacji elektrycznej w autach.
Odszukujemy wyłącznik ...jest tu czyli pod schowkiem wisi sobie na prawej sciance przy listwie masowej

Pierwsza czynnosc to rozciencie przewodu fioletowego(przycisk przecież musi działac )i z jednej strony zaprasowujemy jeden koniec.Na drugi składa sie kabel fioletowy i dodatkowy z koncówka tworzący masę przekaznika.

Nastepnie przeprowadzamy kabel przez (otwór zaslepiony po stronie pasażera)i podpinamy pod (+)elektrozaworu na filtrze gazu.Drugi jego koniec podłaczamy do drugiego styku cewki naszego przekaznika. I to by było na tyle,jak ktos sie orientuje jest to bardzo proste a schematy i rysunki pomogą mniej wtajemniczonym.Pozdrawiam i służe radą i pomocą.

Your rating: Brak Average: 2 (1 vote)