Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.
Zegary w mk1 - wymiana zegarów z wersji S na ELX diesel (ze wskaźnikiem turbiny i oleju) [palmer_SC]
Wiec tak:
Zmiana zegarów z wersji S na zegary ELX(ze wskaźnikiem turbiny i oleju)..

O ile sprawa z obrotomierzem, wskaźnikiem temperatury została omówiona (sa manuale) tak dodatkowych wskaźników nikt jeszcze nie "ruszył"
Wskaźnik oleju-podpiąć wszystkie wtyczki i wskaźniczek działa
Wskaźnik turbiny (nieszczęsny bo w 6 ASO nikt nie umiał tego zrobić a zajmuje to ok 10minut
Robimy tak:
odkręcamy 2 śrubki które trzymają czarny plastik i obejmę
(można zdjąć pokrywę filtra-będzie lepszy dostęp)
(śrubki i obejma na różowo;)

Na fotce przewód który nas interesuje jest różowy... idzie od kolektora ssącego do nieznanego mi urządzenia

Przewód tniemy i łączymy ze sobą trójnikiem (ja kupiłem od spryskiwaczy ..najlepiej uciąć go blisko kolektora bo będziemy musieć się wpiąć dodatkowym przewodem który idzie do zegarów i jeśli utniemy go w połowie to będzie trochę kiepsko wyglądało
Przewód przeprowadzić jest najlepiej w tym miejscu

podpinamy do zegarów i cieszymy się bo dokonaliśmy rzeczy której w 6 ASO nie umieli zrobić